VEEL GESTELDE VRAGEN

Ruilen


Binnen hoeveel dagen kan je het aangekochte product ruilen?

U kunt het aangekochte product binnen 8 dagen komen ruilen.


Wat zijn de voorwaarden om een product nog te kunnen ruilen?

Uw tevredenheid staat bij ons voorop. Mocht u bij nader inzien, doch binnen 8 dagen, toch niet tevreden zijn met u aankopen, dan kunt u deze bij ons omruilen. Met bon en origineel kaartje aan artikel.


Kan ik een product terugbrengen?

Ja. Uw tevredenheid staat bij ons voorop. Mocht u bij nader inzien, doch binnen 8 dagen, toch niet tevreden zijn met u aankopen, dan krijgt u van ons een tegoedbon.


Kan ik een uitverkoop product ruilen?

Nee, een product in de uitverkoop kan niet worden geruild.

 

Kleding vermaken.


Kan ik een kledingstuk bij Refresh laten vermaken?

Ja, Refresh heeft een vermaakservice, wij werken samen met een vakkundige coupeuse.
Vermaken kost gemiddeld € 10,- voor b.v. korter maken,
Bij een minimale besteding van min. € 100,-  doen wij dit als service.


Maakt deze website gebruik van cookies?

Ja, de website kan gebruik maken van cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek.


Kan er via de website gekocht worden?

Nee, u kunt wel via email een bestelling plaatsen en dan kunt u het bij ons in de winkel in Noordwijk op komen halen.


Geld de 10% VIP korting ook op uitverkoop artikelen.?

Nee, de 10% korting is niet geldig in combinatie met uitverkoop of andere aanbiedingen.


Openingstijden


Heeft Refresh  een koopavond?

Ja, maar alleen in het hoogseizoen (maart t/m augustus). En dan op vrijdag avond van 18:00 tot 21:00 uur.


Wat zijn de openingstijden van Refresh?

Maandag:  13.00 – 18.00[alleen in hoogseizoen maart t/m aug] Di t/m Do: 10.00 – 18.00
Vrijdag:      10.00 – 18.00 (alleen hoogseizoen koopavond tot 21.00)
Zaterdag:   10.00 – 17.00
Zondag:      12.00 – 17.00


Staat uw vraag hier niet bij, stel hem dan gerust.
Gebruik ons formulier op de contactpagina.Klik hier.